Βιταμίνες – Που θα τις βρούμε και γιατί τις θέλουμε

Κοινοποίηστε:


Βιταμίνη A

Οφέλη: Νεανικό δέρμα, όμορφα μαλλιά, υγιή νύχια, δυνατή όραση και οστά.
Θα την βρεις σε: Καρότα, εσπεριδοειδή, σπανάκι, σκληρό τυρί, γάλα, αυγά, συκώτι, μαϊντανός.

Βιταμίνη B1

Οφέλη: Αποτελεσματική λειτουργικότητα εγκεφάλου, καλή λειτουργία χώνεψης, υγιείς μύες, υγιής καρδιά, ποιοτικός ύπνος.
Θα την βρεις σε: Χοιρινό, ξηροί καρποί, βρώμη, ζυμομύκητας, είδη σίκαλης, σιταρόχορτο (wheatgrass), όσπρια.

Βιταμίνη B2

Οφέλη: Αναζωογονημένα κύτταρα, δυνατή όραση, υγιείς μύες.
Θα την βρεις σε: Γάλα, αμύγδαλα, αυγά, μανιτάρια, κρέας, τυρί τύπου cottage, είδη σίκαλης, ζυμομύκητας.

Βιταμίνη B5

Οφέλη: Καλή μνήμη, χαρούμενη διάθεση, υγιής λειτουργία καρδιααγγειακού συστήματος, γρήγορη ανάρρωση από κρυολογήματα.
Θα την βρεις σε: Κοτόπουλο, κρόκος αυγού, κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα, μπρόκολο, χαβιάρι, ρύζι, προζύμι, όσπρια, βρώμη.

Βιταμίνη B6

Οφέλη: Δυνατό νευρικό σύστημα, νεανικό σώμα, υγιή αιμοφόρα αγγεία.
Θα την βρεις σε: Δημητριακά, πράσινη σαλάτα, λάχανο, μπανάνα, προϊόντα ολικής άλεσης, σολομός, κρέας, καρύδια.

Βιταμίνη B12

Οφέλη: Φυσιολογικό βάρος, καλό ανοσοποιητικό σύστημα, δυνατή μνήμη, υγιή γαστρεντερική λειτουργία.
Θα την βρεις σε: Σόγια, σπανάκι, ψάρι, λυκίσκος, μύδια, γάλα, κρόκος αυγού, τυρί.

Βιταμίνη C

Οφέλη: Απαλό δέρμα, ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα, θετική διάθεση, υγιή μαλλιά και νύχια.
Θα την βρεις σε: Εσπεριδοειδή, άνηθος, αρακάς, φασόλια, ακτινίδιο, κουνουπίδι, ιπποφαές .

Βιταμίνη D

Οφέλη: Υγιή οστά, θετική διάθεση, καλή πηκτική λειτουργία του αίματος, προστασία σε κρυολογήματα, αποβολή τοξινών.
Θα την βρεις σε: Τυρί, βούτυρο, ψάρι, θαλασσινά, πατάτα, τυρί τύπου cottage, κρόκος αυγού, φυτικά έλαια.

Βιταμίνη E

Οφέλη: Καλή λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος, νεανικό σώμα, θετική διάθεση, ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα.
Θα την βρεις σε: Κρέας, βούτυρο, λάδι τύπου ηλιέλαιο, συκώτι, σπόροι κολοκύθας, γαλακτοκομικά προϊόντα, ξηροί καρποί.

Βιταμίνη K

Οφέλη: Καλή πήξη του αίματος, σύντομη επούλωση πληγών, παραγωγή προθρομβίνης.
Θα την βρεις σε: Σπανάκι, κουνουπίδι, καρότο, ντομάτα, τσουκνίδα, φράουλα, πράσινο τσάι, λάχανο.

Woman pouring olive oil over fish

Κοινοποίηστε:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.