Tελικά το σεξ κάνει όντως καλό στην υγεία;

Κοινοποίηστε:

houple1

«Το σεξ κάνει καλό», το κλισέ που ακούμε και διαβάζουμε παντού. «Ναι, αλλά σε τι;” αναρωτιέσαι κι εμείς μαζί σου. Διάβασε παρακάτω πως ύστερα από πολλές έρευνες, μελέτες και μετρήσεις, οι ειδικοί είναι επιτέλους σε θέση να μοιραστούν μαζί μας όλες τις θετικές επιδράσεις του σεξ στην υγεία.

1.Ενεργό και δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα.

Όσο συχνότερα κάνεις σεξ, τόσο σπανιότερα αρρωσταίνεις! Η σεξουαλική δραστηριότητα, βοηθάει τον οργανισμό να προστατεύεται από μικρόβια, ιούς και άλλα παθογόνα στοιχεία. Μία ή δυο επαφές την εβδομάδα, φαίνεται να έχουν σημαντική διαφορά καθώς παράγεται αριθμός αντισωμάτων που δεν εντοπίζεται σε άτομα που δεν κάνουν σεξ τόσο συχνά.Συνδυαστικά με καλή διατροφή, αρκετό ύπνο, άσκηση, συνεπείς εμβολιασμοί και ασφαλές σεξ με προφυλακτικό, θα δεις πως το σεξ θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημά και των δυο σας.

2.Μειωμένο στρες

Καθώς το σεξ λειτουργεί θετικά για την καρδιά, είναι βασικός παράγοντας που θα ενισχύσει και την μείωση του άγχους σου. Έχει φανεί ότι εκείνοι που απέχουν από το σεξ ή δεν έχουν ολοκληρωμένες σεξουαλικές επαφές, αντιδρούν με περισσότερο στρες σε διάφορα γεγονότα όπως το να μιλήσουν μπροστά σε κοινό για παράδειγμα. Επιπλέον, η σεξουαλική επαφή που θα σε φέρει πιο κοντά συναισθηματικά και σωματικά με τον σύντροφό σου, θα σε χαλαρώσει και θα σε βοηθήσει να διώξεις το στρες της ημέρας. Η εγγύτητα, τα χάδια, οι αγκαλιές, θα κάνουν τον οργανισμό σου να παράγει οξυτοκίνη, την ορμόνη του έρωτα και η σεξουαλική διέγερση θα ενεργοποιήσei την περιοχή του εγκεφάλου σου που σχετίζεται με την ευχαρίστηση και την ανταμοιβή. Το σεξ είναι συνδυασμένο με θετικές λειτουργίες του οργανισμού, συνεπώς θα βοηθήσει το στρες σου να μειωθεί κατά πολύ.

3.Βελτιωμένος ύπνος

Δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο του άντρα αλλά και για την γυναίκα ισχύει το ίδιο. Μετά από τον οργασμό, η ορμόνη προλακτίνη που εκρηγνύεται στον οργανισμό, δίνει ένα αίσθημα της χαλάρωσης και φέρνει νύστα. Συνεπώς, μετά από ένα καλό σεξ θα ακολουθήσει ένας καλός ύπνος και ο ύπνος βοηθά τόσο στην αρτηριακή πίεση όσο και στην διατήρηση βάρους.

4.Σωματική άσκηση και κάψιμο θερμίδων

Είναι πραγματικότητα πως το σεξ είναι μία μορφή άσκησης και μάλιστα αεροβικής. Μπορεί να μην είναι το ίδιο αποτελεσματικό με το γυμναστήριο, όμως κάνει κι αυτό κάτι και μάλιστα γυμνάζεσαι μαζί με τον σύντροφό σου. Κάθε λεπτό σεξουαλικής επαφής καίει έως και 5 θερμίδες. Κάνετε χρήση διάφορων μυικών ομάδων και τονώνεται η καρδιακή λειτουργία και των δυο σας.

5.Βελτιωμένη καρδιακή λειτουργία

Μεγάλος αριθμών ερευνών αποδεικνύουν την μείωση της καρδιακής πίεσης που συνεπάγεται η σεξουαλική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα, η σεξουαλική επαφή και όχι ο αυνανισμός, μειώνουν την τιμή της συστολικής πίεσης-κάτι που είναι αντίλογος στον φόβο πως το σεξ μπορεί να προκαλέσει εγκεφαλικό. Επιπλέον, 2 ή περισσότερες σεξουαλικές επαφές μέσα στην εβδομάδα, λειτουργούν προληπτικά και μειώνουν τον κίνδυνο εμφράγματος για περισσότερο από 50% των αντρών, συγκριτικά με όσους κάνουν σεξ λιγότερο από 1 φορά το μήνα.

6.Λιγότερος πόνος

Οι ενδορφίνες που εκρηγνύονται κατά την φάση του οργασμού στον εγκέφαλό μας, είναι το φυσικό παυσίπονό μας που θα μπλοκάρει τον πόνο. Επίσης, έχουν γίνει μελέτες σε γυναίκες που υποφέρουν από χρόνιους πόνους και έχει φανεί ότι ακόμη και ο αυνανισμός μπορεί να μειώσει τον πόνο – ακόμη και τις κράμπες της περιόδου και τον πονοκέφαλο.

7.Αυξημένη σεξουαλική διάθεση

Το σεξ θα φέρει κι άλλο σεξ. Με άλλα λόγια, η κάθε πετυχημένη σεξουαλική επαφή, που έχει κλείσει με κορύφωση και των δυο σας θα σας κάνει να έχει μεγαλύτερη διάθεση για την επόμενη φορά. Καθώς με κάθε επαφή θα έρχεστε ακόμη πιο κοντά με τον σύντροφό σου και θα μαθαίνετε όλο και περισσότερα για το σώμα σου αλλά και το δικό του, αυτό θα σε κάνει να θέλεις περισσότερο.

8.Βελτιωμένος έλεγχος της ουροδόχου κύστης

Καθώς το 30% των γυναικών, σε κάποια περίοδο της ζωής τους θα αντιμετωπίσουν προβλήματα ακράτειας, το σεξ είναι ένας καλός τρόπος εξάσκησης των μυών του πυελικού εδάφους. Κατά την διάρκεια του οργασμού, αυτοί οι μυς συσπώνται και έτσι δυναμώνουν. Συχνές επαφές με οργασμούς, θα βοηθήσουν στον εντοπισμό τους. Γίνεται λοιπόν, όλο και πιο συνειδητός ο τρόπος που θα μπορείτε να τους ελέγξετε στις δυσάρεστες περιπτώσεις ακράτειας.

9.Μειωμένη πιθανότητα καρκίνου του προστάτη

Στις ηλικίες 20-30 η συχνή εκσπερμάτιση (περισσότερο από 21 φορές το μήνα), δείχνει πως λειτουργεί ως πρόληψη εναντίον στην εμφάνιση του καρκίνου του προστάτη αργότερα. Η σεξουαλική επαφή, ο αυνανισμός, καθώς και η ονείρωξη είναι οι τρόποι που πετυχαίνουν αυτή την συχνότητα.

sexgood1

Το σεξ θα σου προσφέρει υγεία καθώς και χαρά. Ενημέρωσε και τον σύντροφό σου και βάλτε το πιο συστηματικά στο πρόγραμμά σας για κοινό σας όφελος!

Κοινοποίηστε:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.